mérgezett tüskék

2018. július 12. 10:00 - Marcsee

07.11 szerda - Hajmosás

Hosszú hajam van és vastag szálú és nagyon sűrű. Csak a fejem tetején annyi haj van, mint a legtöbb embernek az egész fején. Ráadásul nagyon nehezen szárad. Egy hajmosás úgy kb egy 2 órás program alsó hangon, és akkor még nem vasaltam, meg pödörtem, meg ilyesmi. Két gyerekkel meg a napi teendőkkel nagy kihívás 2 szabad órát találni hajmosásra. Rövid haj kizárva a mennyiség és a szálvastagság miatt.

Szóval viszonylag ritkán mosok hajat amióta gyerekek vannak. Száraz samponnal (ma már nagyon jó minőségűek vannak) meg fejtetőig, vagyis fél haj mosással szoktam fenntartani a látszatot, mintha lenne rá időm. Elég undorító, de ez van, én sem szeretem.

Utoljára kb két hónapja mostam rendesen hajat, már nagyon fájt, így ma nekiestem reggel. Délben kérdezi anyám

- Tán már megint(!) mostál?

- Nem, miért?

- Úgy dolgozott lent a kazán, csak úgy melegítette a rengeteg vizet.

- Csak hajat mostam.

- Már megint?! - nézett rám rosszallóan.

Tessék?! Mit már megint? Lassan 8 hete mostam utoljára hajat, az nagyon sűrűn van a heti egyhez képest, vagy mi? Úgy látszik én valami másik idősíkban élek. Pffff..

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletanyammal.blog.hu/api/trackback/id/tr6514108271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
mérgezett tüskék
süti beállítások módosítása