mérgezett tüskék

2018. június 20. 13:41 - Marcsee

06.20 Szerda - A párnamosás

A kislányom alvás közben nagy habos fehér nyáltengert ereget a szájából, aminek nincs jó illata egy idő után sem a párnán, sem a lepedőn, sem a matracvédőn. Ezért ágyneműhuzatot hetente, párnát havonta szoktam mosni.

Amióta ideköltöztünk, azóta sajna nem lehet orrbaszájba mosni. Heti egy mosás a megengedett. Ez két kisgyerekkel is rettenet kevés, hátmég a fent említett nyálas körülménnyel. Így kénytelen voltam az ágyneműmosást havi 1-re redukálni, a párnákat meg nem is mostam, amióta itt vagyunk. Penetráns szaga van mindennek.

Ma gondoltam egyet, a matracvédőt - mert még az sem fért bele a heti egy mosnivalók mellé - meg a legbüdösebb párnát kimosom, akármi is lesz. A "porszívózás helyett sepregessél, spórolni kell, sok-kicsi-sokra-megy" óta nem csak a porszívó fogyasztását (6 Ft/óra), hanem a mosógépét is kiszámoltam, vízdíjastól, csatornadíjastól, áramostól. Direkt kinéztem a párnamosáshoz leghatékonyabb és ehhez mérten legolcsóbb, 44 Forintos programot. Meg persze muníciónak, hogy ha megkapom, hogy a héten már kétszer mostam, akkor tudjak akár számokkal is védekezni. Láttam, hogy anya már ráncolta a homlokát, amikor észrevette, hogy viszem be a matracvédőt a fürdőszobába, de nem jött oda akadékoskodni, nem szólt semmit.

Aztán a mosás végeztével, amikor vittem ki a napra száradni a tiszta dolgokat, csak odavetette:

- Már megint ágyneműt mosol?! Nem a múlt héten mostad őket? - tette fel a költői kérdést rosszallóan.

- Nem anya, ez a matracvédő és egy párna, több nem fért a mosógépbe.

- Minek mostad ki a párnát? Nem bírtok rá vigyázni, hogy tiszta maradjon?! - kioktatós, "mármeginthülyevagyfiam" stílusban.

- Nem, tudod, hogy Babika mennyire nyáladzik alvás.....közben elment a dolgára, nem várta meg a válaszom.

Vagy ezerszer mondtam már neki, hogy ez van Babival, ráadásul az apja is ilyen, szóval nagyon sűrűn vagyok kénytelen párnát is mosni. Most, hogy ez nála történik, valahogy elfelejtődött, vagy sosem hallotta meg, mert éppen dolga volt, nem pedig rám figyelt. Na, legközelebb ezt is most már ezzel is a mosodába kell menni. Csakhogy ott nem 44 Ft, hanem 1200. Ez van.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletanyammal.blog.hu/api/trackback/id/tr3014060312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
mérgezett tüskék
süti beállítások módosítása