mérgezett tüskék

2018. június 20. 10:14 - Marcsee

06.19. Kedd - A fagyi

StreetKitchenen láttam jó kis sós tökmagos fagyi receptet. Gondoltam, mivel a gyerekek imádják a sós pörkölt napraforgómagot, abból megcsinálom a fagyit. Tegnap el is készültem, igazi jó kis sós-édes-szotyis-főzött-házi finomság lett a végeredmény. Gyerekek imádták.

Vittem anyunak meg apunak is egy jó adagot. Anya kivittem apának, aztán amikor jött be, pont elkaptam, méla undorral az arcán.

- Nem ízlik?

- De, de.

- Akkor mi a baj?

- Hát, nincs semmi baja, csak TÚL ÉDES és TÚL HIDEG - mindez olyan arckifejezéssel, mintha nyúlós csiganyálas, élő kukacos fagyiról beszéltünk volna.

A geil, állományjavító zsírral habosított műanyag fagyik csonttá fagyva kivéve a fagyasztóból, az mindig nagyon finom neki. A házi főzött fagyi, fagyigépben kifagyasztva, az már nem jó.

Szerencsére a gyerekek meg apukám az összeset megették, mielőtt felolvadhatott volna.

:/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletanyammal.blog.hu/api/trackback/id/tr5814059886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
mérgezett tüskék
süti beállítások módosítása